15 Ιουνίου 2010

1-10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΞΕΤΑΣΤΕΟΙ

Οι εξετάσεις κατά την περίοδο του Σεπτεμβρίου του σχολικού έτους 2010-2011,  προγραμματίζονται και ολοκληρώνονται από την 1η έως τη 10η  Σεπτεμβρίου 2010, σε όλα τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για το Γυμνάσιο οι εξετάσεις πραγματοποιούνται σύμφωνα με το  Π.Δ. 123/1987 (Φ.Ε.Κ. 68  Α΄).
Για το ΓΕ.Λ. οι εξετάσεις πραγματοποιούνται σύμφωνα με το Π.Δ. 60/2006 (Φ.Ε.Κ. 65 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 12/2009 (Φ.Ε.Κ. 22 Α΄).
Για το ΕΠΑ.Λ. και την ΕΠΑ.Σ. οι εξετάσεις πραγματοποιούνται σύμφωνα με τα        Π.Δ. 50/2008 (Φ.Ε.Κ. 81 Α΄) όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 43/2010 (ΦΕΚ 86 Α΄) και Π.Δ. 51/2008 (Φ.Ε.Κ. 82 Α΄) αντίστοιχα.


ΣΥΝΤΑΞΗ ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, KATAΝΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ/ΤΜΗΜΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ

Είναι χρήσιμο οι διδάσκοντες να  συντάσσουν ενδεικτικό σχέδιο προγραμματισμού της ύλης ανά τρίμηνο για το Γυμνάσιο και ανά τετράμηνο για το ΓΕ.Λ., το ΕΠΑ.Λ. και την ΕΠΑ.Σ. με τη συνεργασία των Διευθυντών και των Σχολικών Συμβούλων, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
Οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν τμήματα της ίδιας τάξης, θα πρέπει να συνεργάζονται και να καταλήγουν σε κοινό προγραμματισμό της ύλης, ώστε να μπορούν να επιλεγούν κοινά θέματα στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις Μαΐου – Ιουνίου. Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι δυνατό να δοθούν χωριστά θέματα μόνο σε περίπτωση που συντρέχει σοβαρός λόγος.
Στην προβλεπόμενη τακτική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σεπτεμβρίου παρευρίσκεται, όπου είναι εφικτό, ο Σύμβουλος Γενικής Παιδαγωγικής Ευθύνης της σχολικής μονάδας και  συζητούνται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:
η κατανομή των εργασιών στα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων σύμφωνα με το      άρ. 29 της Υ.Α. Φ.353.1./324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 Β’).
ο  ορισμός των εφημεριών των εκπαιδευτικών και η ενημέρωσή τους για τα καθήκοντα του εφημερεύοντος σύμφωνα με το άρ. 36 της Υ.Α. Φ.353.1./324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 Β’).
ο ορισμός των ημερών ενημέρωσης γονέων - κηδεμόνων για τη φοίτηση και επίδοση των μαθητών.
η δημιουργία τάξεων υποδοχής και φροντιστηριακών τμημάτων, ανάλογα με τις ανάγκες της σχολικής μονάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου